.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام جزئیات تشییع ۱۴ شهید گمنام در مازندران
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زمان و مکان تشییع پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام در استان را اعلام کرد.

 

   

 

به گزارش شمال نیوز ، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه استان در ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام است، گفت: پیکر‌های مطهر ستاره‌های مقاومت روز دوشنبه ۲۸ آذر از محور سوادکوه وارد استان می‌شوند و سپس ساعت ۱۵ در میدان شهید کشوری بابل مورد استقبال مردم شهیدپرور دیار علویان قرار خواهند گرفت.

او افزود:این مراسم به صورت تجمعی با حضور اقشار مختلف مردم همراه با مداحی و عزاداری برگزار می‌شود و پس از استقبال، کاروان لاله‌های زهرایی به سمت میدان ولایت و دانشگاه صنعتی نوشیروانی تشییع می‌شود.

ملکی با بیان اینکه پس از تشییع باشکوه، مراسم «شبی با ستاره‌ها» تجدید عهد و پیمان دانشجویان با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود، گفت: مراسم استقبال از کاروان «لاله‌های زهرایی» و «شبی با ستاره‌ها» به صورت زنده از شبکه تبرستان پخش خواهد شد.

او افزود:سردار ملکی با بیان اینکه پس از این مراسم، پیکر‌های مطهر ۱۲ تن از شهدای گمنام به معراج شهدای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران منتقل می‌شود، افزود: پیکر‌های مطهر ۲ تن از شهدای گمنام نیز به ستاد اجرایی شهدای گمنام بابل منتقل و دانشجویان این دانشگاه در روز سه شنبه به اجرای برنامه و تجدید میثاق دانشجویان با شهدای گمنام خواهند پرداخت.

سردار ملکی گفت: پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام در روز پنجشنبه تحویل سپاه کربلای استان خواهد شد و از شنبه سوم دی در قالب دو کاروان «لاله‌های زهرایی» رزمایش بزرگ فرهنگی معرفتی در شهر‌های غرب و شرق استان برگزار خواهد شد و مردم در شهر‌های کلاردشت، سلمانشهر، نور، تنکابن و عباس آباد از کاروان «لاله‌های زهرایی» استقبال خواهند کرد.

او مسیر کاروان «لاله‌های زهرایی» را در شرق استان نیز اعلام کرد و افزود: کاروان شهدای گمنام در شهر‌های گلوگاه، بهشهر، میاندورود، سیمرغ، جویبار، سوادکوه و سوادکوه شمالی مورد استقبال مردم شهیدپرور و قدرشناس قرار خواهند گرفت.

سردار ملکی زمان مراسم استانی شب وداع با شهدای گمنام را شامگاه دوشنبه پنجم دی بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان ساری اعلام کرد و گفت: همچنین مراسم تشییع استانی پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام سه شنبه ششم دی همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ساعت ۹ صبح از میدان شهدای ساری تا میدان امام (ره) برگزار خواهد شد.

او افزود: پیکر‌های مطهر ۴ شهید گمنام ساری پس از تشییع استانی برای خاکسپاری به روستای سمسکنده، روستای طوقدار بخش رودپی، صدا و سیمای مرکز استان و میدان ولایت منتقل می‌شود.

سردار ملکی گفت: همچنین پیکر‌های مطهر ۱۰ شهید گمنام برای مراسم وداع شهرستانی و تشییع و خاکسپاری به شهر‌های نکا، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر، محمودآباد، نوشهر، چالوس و رامسر منتقل می‌شود.

هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مازندران نیز در این جلسه از آمادگی کامل و عزم جدی این مرکز در پوشش مراسم تشییع ستاره‌های مقاومت اشاره کرد و گفت: مراسم استقبال از شهدا در بابل، تجدید میثاق با شهدا در دانشگاه نوشیروانی بابل و شب وداع با این شهدای گمنام از مصلی ساری بصورت زنده پخش می‌شود.

او با بیان اینکه مراسم وداع و تشییع استانی پیکر‌های مطهر ۱۴ شهید گمنام به صورت زنده از شبکه استانی تبرستان پخش خواهد شد از مردم شهیدپرور و قدرشناس استان جهت شرکت در برنامه‌های وداع، تشییع و تدفین این لاله‌های زهرایی دعوت به عمل آورد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.